Klachtenprocedure

Bhv-Specialist.nl streeft naar 100% tevreden klanten. Ondanks alle inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw aankoop via onze webshop. Uw klacht stellen wij zeer op prijs en stelt ons in staat de dienstverlening steeds verder te optimaliseren.


Indienen

Klachten ontvangen wij bij voorkeur via e-mail of brief, maar mogen ook telefonisch worden gedaan. Na ontvangst van uw klacht sturen wij u een ontvangstbevestiging. Wij trachten uw klacht binnen een week af te handelen. Soms is overleg met onze leverancier noodzakelijk en is er meer tijd nodig. Wij houden u altijd op de hoogte als er nieuwe ontwikkelingen zijn.


Contactinformatie

BeterVoorbereid.nl

Postbus 2241

4460 ME  GOES

T: +31 (0) 113 - 22 88 02

M: info@betervoorbereid.nl


Indieningvereisten

  • U heeft de bestelling gedaan via de webshop BeterVoorbereid.nl of Bhv-Specialist.nl
  • De klacht wordt binnen 2 weken na bestelling ingediend
  • Omschrijving van de klacht
  • Welke oplossing stelt u zelf voor
  • Vermelding Bedrijfsnaam, naam contactpersoon, adres, postcode en woonplaats
  • Vermelding e-mail adres en / of telefoonnummer

zorg(t) voor veiligheid